Через «Роттердам+» зростає проїзд в електротранспорті

У кінці грудня 2017 року НКРЕКП підвищило ціну електроенергії на 16,2%, основною причиною була формула Роттердам+. Тепер вугілля у тарифи закладається по 2535 грн/тону, що на 130% більше, аніж на початку 2016 р.

Таке підвищення було перекладено на підприємства, бізнес, бюджетні установи. Але одразу спричинило наслідки, які відчули всі українці. Наприклад, підвищення тарифів на холодну воду з 1 січня. Або ціна проїзду в метро, трамваї, тролейбусі. Електроенергія не єдиний, але дуже суттєвий фактор вартості електротранспорту — у собівартості займає біля 20%.

🔺 у Полтаві з 4 січня зросла вартість проїзду у тролейбусі з 2 грн до 3 грн.
🔺 у Сумах з 1 лютого вартість квитка у тролейбусі зросла з 2 грн до 2,5 грн.
🔺 у Миколаєві з середини лютого проїзд у тролейбусі подорожчав із 2 грн до 3 грн.
🔺 у Харкові з 29 березня вартість проїзду зріс на 1 грн — до 4 грн у трамваї та тролейбусі, до 5 грн у метро.
🔺 у Славянську з 6 квітня ціна квитка у тролейбусі виросла до 3 грн.
🔺 у Львові з 16 квітня вартість проїзду у трамваї та тролейбусі зросте з 3 грн до 5 грн.
🔺 у Луцьку планують з 15 травня підвищити вартість проїзду у тролейбусі з 2 грн до 3 грн.

Імовірно, найближчим часом будуть новини щодо здорожчання вартості проїзду в електротранспорті і в інших містах України.

Якщо квиток коштує 4 грн, то з них 0,8 грн іде на електроенергію. 10-15 копійок на квитку — це завищення ціни, що іде на фінансування олігархічної ренти Роттердам+. Ось чому формула Роттердам+ має бути скасована.

Leave a Reply